Monday, January 18, 2010

Aku Blogger.....vol 02


Masa zaman sekolah aku dulu, jarang dengar perkataan blog. Masa zaman aku tadika, lagilah tak pernah dengar. Yang popular sana sini orang sibuk cite, pasal email. Ye, masa sekolah menengah selalu kawan-kawan cakap..,eh..ko email la aku...boringla takde sape pun yang singgah....Ceh..waktu tu rasa paling glemer kalau ade email. Walaupun aku tau email tu cam best, tp aku takde pun email waktu tu. Nak buat ape ada email. Setiap hari jumpe mak, ayah, adik beradik, jiran tetangga, kucing-kucing, burung-burung dan paling penting kawan - kawan kat sekolah. Anda pun boleh fikir, pentingkah mempunyai email?.. Fikir ya. Tapi..bile dah masuk U,..email tu sgt la penting. Setiap kali kelas nak end up..selalu dengar "okay class...you all need to send your assi
gnment via my email okay...please take note my email address now.."..Tapi yang tak bestnye ade email ni, tak boleh bagi alasan"printer terbakar, pendrive banyak virus duduk, kertas tak cukup..bla..bla... Ahh...banyak alasan la ko nih..! Yang tak best jugak...hari-hari gatal nak pegi cc..nak tengok sape yg bagi email kat kite. Betol tak? Cakap betol. Apepun lecehnye email ni..banyak jugak bagusnye...kan?kan?kan..?..Sila setuju. Ehh..lari tajuk dah ni...Actually i dont know how to start yet....I just thinking...how i'm as a blogger.


-------------------------------------------------

Ohh..entry yang atas ni, aku copy balik dr blog aku yang suam-suam kuku dulu. Dulu aku tak rajin nak mekapkan blog,
asal ade sudeyh..tp akhirnya aku sendiri yang tak lalu nak tengok..haha. So..hapuskan itu...! Tak mo blog lama, nak buat yang baru..~serius mengade punye mak orang kan~..Dulu excited gila nak berbelog segala, tapi masa tu..hangat-hangat tau foo fah aje....due to my houseworks yg never ends tu, tambah lagi si baby ni yang dah pandai jeles bila ibu main taip-taip kat lappy ni. So..skrg!!!! harus merajinkan diri ok.


No matter what people say.. I'll write my story of my daily life.



loveisalwaysaroundus;



No comments:

Post a Comment