Tuesday, January 19, 2010

Cheritera Petang Selasa

Alhamdulillah.
Hujan rahmat dari Allah pun dah berhenti. Syukurlah, air banjir pun semakin surut. Harapnya tanah di bumi Sabah ini akan terus subur. Takde banjir kali yang kedua atau seterusnya.. Esok B akan sekolah seperti biasa. Maknanya, esok aku kene bangun pagi-pagi buat sarapan untuk B..untuk aku sekali daaa.. Apelah yang nak aku masak esok ni oi..? Online tak sudah-sudah. Maklumlah business off kejap..business ape oi?, tungguuuuuuuu di entri-entri yang akan datang ok! So, mase nilah aku ade mase nak buat apa yang aku suke.. Kite online duluuuuuuuuu..!

Entri kali ni padat sarat dan sendat dengan gambar. B snap petang tadi. Ambik mase tuuu aku nak bikin ini cherite. Tapi tak ape, yang penting...i'm willing to do that haaaa.

Ok, mari layan drama sebabak kat bawah ni;




















.Dan malam itu...hanna tidur dengan nyenyak sekali.


Ok dah...dah
Adoii..lotih giler nak upload gambao2 ni..adehhh
P/S: Untuk mendapatkan tumbesaran imej yang hebat, klik kat gambar-gambar tu ok

withlove;






No comments: