Thursday, March 11, 2010

14 Febuari...hari jeles saya..!..haha

Salam ziarah


Bila bukak belog ni...terus pasang azam dan tekad yeahh dalam hati bahawasanya ..aku harus publish apa yang bersarang dalam draft. Nak buat hapa peram bagi ranum sangat. Sedang-sedang elok cukupla agar ianya tidak over masam, basi  hingga keluar kulat hijau nama balkusa jangnara..dah mula merepek..! Barulah keluar sifat semangat waja perkasa nak menceceh entry seterusnya. Banyak nak cerita dalam ini belog.. Just wanna  refresh back our wonderful moments. Cerita semalam, kelmarin, tulat ntah apa nama lagi...mana boleh ulang balik kan? We never CAN'T get back and NEVER jumped into it anynmore...rite?..Dengan ini saya umumkan entry ini adalah salah satu daripada CERITA JERUK saya..kahkahkah..

***

Dengar cerita birthday suprise untuk emak dan ayah sangat best dan mantop..!
saya sangat jeles jeles  jeles ketika ini. Nampaknya hanya saya, B dan hanna je tak ada on that day. Ijam was the 'director' of that majlis..! Dia yang uruskan segalanya dari booking tempat dan juga cari tarikh yang sesuai.  Adik-adik saya yang lain tukang nyanyi lagu selamat panjang umur dan gelak kuat-kuat bikin  kecoh majlis saja. Emak dan ayah cool je pura-pura tak tahu apa agenda murni anak-anak  mereka. the best actor and actress la tu..Saya support je dari jauh..hee..jeles jeles jeles

Lokasi:  Pizza Hut, Bukit Pasir..Batu Pahat
Tarikh: 14 Febuari 2010
Masa: 5.00 petang


 Birthday cake
~Carrot Cake with Cream Cheese Frosting from Secret Recipe~
~Cupcake~
Saya rasa lebih elok kalau SR bagi kursus mendeco kek pada staff dia kan?..haha


Simbolik saja ok..


Emak sedang potong kek
Ijat nampaknya sedang memberi taklimat kepada emak..kahkah


Oooo..i love this pic very muchh..!!
Emak memang terkejut dapat GIANT birthday card from hanna..!
Nampak tak aura terkejut di muka ayah?
That GIANT  card is designed by Cheno atas arahan saya.
Cukupkan upah yang kakak bagi awak..?


AWESOME ..!
Walaupun cheno curi gambar hanna dalam album atok, tapi its ok dear.
Baby hanna..!
1213...our special numbers..! dont get me wrong ok...bukan TOTO haa
12 Febuary - Ayah's birthday
13 Febuary - Emak's birthday


Give away...hey..that's from US..!
Ayah terkejut dapat hadiah dari kami. Guess what???..
Supaya ayah menjadi lebih hebat daripada Michael Smith...kami sepakat untuk menghadiahkan ayah BUKU MASAKAN.
Ayah dah cuba 1 resepi dari buku itu. Emak komen... SEDAP...ayah memang terbaek.!

 give away...
"emak...ni hadiah dari kakak dan abang haris...'...
. I think...... this is muka TERPERANJAT ASLI emak tanpa lakonan.
Selepas hari itu..emak menghubungi saya dengan HANDPHONE baru dia. Sekarang voice out clearly and ringtones sangat ranggi..haha
i love this pic too..!


Saya tak ada komen untuk ini
jeles..jeles..jeles..

 Thanks cheno untuk semua gambar-gambar indah di atas. Ianya telah menikam kalbu saya   sekeluarga...heeee


"Hargailah mereka yang tersayang walau di mana kita berada"


Lots of LOVE from us

No comments:

Post a Comment